Is het artikel of bestelling bij aflevering niet compleet, dan zorgt Scheerwinkel.nl voor vervanging of voor nalevering van het ontbrekende onderdeel. De kosten daarvan zijn voor rekening van Scheerwinkel.nl. Voorwaarde is echter wel dat de klacht waarom het gaat zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 10 dagen bij Scheerwinkel.nl gemeld is.
Retourbetalingen vinden zo spoedig mogelijk plaats, maar in ieder geval binnen 30 dagen. Deze termijn gaat in op de datum waarop uw klacht bij het kantoor van Scheerwinkel.nl in Leiden binnenkomt. Is het artikel wel goed, maar heeft u spijt van uw aankoop? U heeft een bedenktijd van 14 werkdagen om uw goederen te retourneren. Lees hiervoor verder onder 'bedenktijd'.

Bedenktijd

Wettelijk is het zo geregeld, dat u na ontvangst van de 'op afstand' gekochte goederen een bedenktijd krijgt van 14 werkdagen. Spijt van uw aankoop? Retourneer de bestelling (of een deel daarvan) dan binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw bestelling. Opgaaf van redenen is daarbij niet nodig. Voorwaarde is wel, dat u de originele factuur meestuurt, dat het artikel niet beschadigd is en dat het nog in de originele verpakking zit, een eventuele verzegeling mag dus niet verbroken zijn. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u het aankoopbedrag, exclusief verzendkosten, uiterlijk binnen 14 dagen terug. Scheerwinkel.nl rekent €2,50 bank- en administratiekosten voor terugboeking van uw betaling. Bij retourzending zijn de verzendkosten voor uw rekening. Scheerwinkel.nl kan in speciale gevallen afzien van de hierboven geschetste bedenktijd. Als Scheerwinkel.nl gebruikmaakt van die mogelijkheid, staat dat bij het artikel waar afwijking van de regel voor geldt, duidelijk vermeld. Voor een zending die onvolledig bij u wordt afgeleverd, gelden andere regels. Kijk daarvoor onder 'Niet goed - geld terug'.